They seem to make lots of good flash cms templates that has animation and sound.
Linki

an image

Upokorzenie smakuje tak samo w ustach każdego człowieka.

intuicja - bezpo[rednie poznawanie; 3. my[l jako wBadza; 4. umysB; 5. my[lenie; 6. pojmowanie - rozumienie czego[; uchwycenie czego[ my[l; 7 sens; intellectus jako habitus primorum principiorum: intelligentia primorum principiorum  intuicja, zdolno[ pojmowania bez rozumowania; intelligere: 1. my[le co[, poznawa my[l, poj; 2. my[lenie jako czynno[; intellectus passivus - my[l (rozum) bierna; - possibilis - mo|no[ciowa; agens - czynna; mens - 1. umysB; 2. My[l, patrz z. 93, 6, t. 7; 3. jestestwo my[lce; 4. dusza - serce w czBowieku; 5. my[l (rozum) i wola Bcznien patrz De Veritaten, q. 10, a. 1 ad 7; my[lnie - byt my[lny, twór goBej my[li czy rozumu; my[lnie - byt my[lny - twór goBej my[li czy rozumu. /28/ a. 1, zarz. 1. My[l (rozum) czynnan my[l (rozum) mo|no[ciowa: patrz o tym ni|ej w art. 4 /30/. Zasadniczo peBne zrozumienie zagadnieD omawiajcych poznanie anioBów bdziemy mie po przestudiowaniu traktatu o poznawaniu czBowieka t. 6 i 7; tako| i dotychczas omawiane traktaty uBatwi zrozumienie; patrz wy|ej z. 12 t. 1 str. 195-231; z. 13-17 t. 2 str. 5-116; caBy niemal t. 3, omawiajcy pochodzenie Osób Boskich, opiera si o znajomo[ poznawania ludzkiego; zarazem le|ce przed nami zagadnienia poznawania anioBów uBatwiaj w ogóle rozumienie caBej tomistycznej teorii poznania. Komentator - to Awerroes; patrz t 1 /52/ str. 283; t. 2 /51/ /164/ strn 265. 300. 167 /29/ a. 3, odp. Mo|no[ ze swej natury ma si ku rzeczywisto[ci; a wic: materia ku formie; substancja (istota) ku istnieniu; wBadza ku dziaBaniu. Ka|dej te| mo|no[ci odpowiada wBa[ciwa dla niej tylko rzeczywisto[; a wic forma odpowiada materii, istnienie substancji (istocie); dziaBanie wBadzy. Dwie wic ró|ne mo|no[ci majce dwa ró|ne urzeczywistnienia, stanowi dwa ró|ne byty: ró|ne mo|no[ci - ró|ne urzeczywistnienia! Otó| je[li idzie o stworzenia to istnienie i dziaBanie s dwoma ró|nymi urzeczywistnieniami; std te| i mo|no[ci im odpowiadajce i przyporzdkowane musz by ró|nymi bytami; tzn. |e istota (jestestwo, substancja) anioBa, która ma si ku istnieniu, jest czym[ ró|nym od jego wBadzy my[lenia, która ma si ku dziaBaniu - ku my[leniu