They seem to make lots of good flash cms templates that has animation and sound.
Linki

an image

Upokorzenie smakuje tak samo w ustach każdego człowieka.

Ta niepewno[ stanowi cech wspóln wszystkich dyskusji o Ukrainie midzy Wschodem a Zachodem. 178 O. Hrycenko, Swoja mudrist'. Nacionalni mifolohiji ta hromadian[ka relihija w Ukrajini, Ukra-jin[kyj centr kulturnych doslid|eD, Kyjiw 1998; Heroji ta znamenytosti w ukrajin[kij kulturi, O. Hrycenko (red.), Ukrajin[kyj centr kulturnych doslid|eD, Kyjiw 1999. Cz[ciowo temu problemowi po[wicone jest studium Kultura i wBada. Teorija i praktyka kultumoji polityky w suczasnomu switi (Ukrajin[kyj centr kulturnych doslid|eD, Kyjiw 2000). 1 O.Hrycenko, Kultura i wBada, s. 88. 180 Hrycenko analizuje obecno[ ukraiDskojzycznych mediów i produktów (ksi|ki, pisma, muzyka, film, gry etc.) na rynku i wykazuje, |e media elektroniczne zostaBy zdominowane przez jzyk rosyjski (ibidem, s. 190-198). 181M. R i a b A z u k, op. cit., s. 34-35. ROZDZIAA VI Ani Zachód, ani Wschód. Dyskurs natywistów Praca intelektualistów, dziennikarzy, poetów i pisarzy zaczBa si dBugo przed wojn. WBa[ciwie to oni s tymi ludzmi, którzy umo|liwili wojn w dawnej JugosBawii. Slavenka Drakuli RozdziaB ten po[wicony jest dwu dyskursom: antymodernizacyjnemu i anty-kolonialnemu. Aczy je eksponowanie rodzimych wzorów kultury oraz niech wobec obcych, graniczca z ksenofobi (tak manifestuje si postawa kontrakultu-racji); ró|ni natomiast to, |e pierwszy dyskurs skierowany jest przeciw nowoczesno[ci Zachodu, drugi za[ - przeciwko imperialnej Rosji. W krajach postkolonial-nych dyskurs antymodernizacyjny jest cz[ci dyskursu antykolonialnego, gdy| nowoczesno[ uznawana jest za zachodni wynalazek, bezpo[rednio zwizany z podbojami kolonialnymi1. W niniejszym rozdziale staram si wykaza, |e ukraiDski dyskurs antykolonialny (skierowany na Wschód, przeciwko Rosji) i antymodernizacyjny (wymierzony w Zachód) gBosz jednakowy, tradycjonalistyczny wzorzec kultury; ich konsekwencj s postawy autarkiczne. Jak wspomniaBam we wstpie, zachodni model nowoczesno[ci ma tak|e odpowiednik rosyjski, stanowicy dla kultury ukraiDskiej powa|ne zagro|enie. Zwiadcz o tym, po pierwsze, upowszechnienie si prymitywnej kultury masowej w rosyjskim wydaniu (mam na my[li produkcj zachodni w rosyjskim  opakowaniu" oraz rodzim produkcj rosyjsk, opart o wzorce zachodnie), po drugie - silniejsze instytucje kultury, wskutek czego na ukraiDskim rynku dominuje kultura rosyjska. Dotyczy to wBa[ciwie wszystkich sfer kultury popularnej: od muzyki rozrywkowej i filmu do czasopism oraz ksi|ek. Kupienie pByty ukraiDskiego zespoBu rockowego jest znacznie trudniejsze od nabycia ukraiDskiej ksi|ki; wypo|yczenie ukraiDskiego filmu lub obejrzenie takiego| w kinie jest prawie niemo|liwo[ci