They seem to make lots of good flash cms templates that has animation and sound.
Linki

an image

Upokorzenie smakuje tak samo w ustach każdego człowieka.

/116/ a. 2, odp. A wic |ycie nie jest wBa[ciwo[ci, cech czy przypadBo[ci, aBe samym jestestwem istoty |yjcej. Co do terminologii, trzeba byBo odró|ni: vita - |ycie, vivens - |yjcy, vivere - |y, no i vivum / |ywotnik. Dzi[ jzyk polski nie ma odpowiedniego wyra|enia na BaciDskie vivum - osobnik majcy |ycie. Neiktórzy u|ywaj: |yjtko, ale nie sposób stosowa to do Boga. Dawniej miaB ich kilka, ale wyszBy z obiegu; vivum - ten, kto |yje; u Lindego (1860) byB oddany wyrazem: |ywi, |ywina, |ywocina, |ywe, |ywiec; Orgelbrandt (1861) poza podanymi przez Lindego dodaje: |ywotnik, |ywak. Z nich wybraBem |ywotnik - salva meliore sententia. /1 17/ a.3. odp. A wic pelni |ycia Boga, no i nasz, jest "my[le". Zastanawiajce! Zw.. Tomasz mówi o |yciu Boga tu| po omówieniu Jego my[li, wiedzy, poznania, prawdy, a przed zagadnieniem woli Boga. Bo Bóg - to istnie. a Jego Istnie, to Jego My[le. /l18/ a. 3 na 1. 0 ruchu patrz wy|ej /113/, a tak|e: z.2, 3; z. 3, 1; z. 8, 2 na 2; z. 9, 1. 2; caBe z. 10, zwBaszcza a. 4 na 2 /93/, t. 1. Co do terminologii, trzeba odró|ni: motus - ruch, movens - poruszajcy, poruszyciel, movere - porusza, motus - poruszany, immotus nieporuszany, nieruchomy, mobilis poruszalny, immobilis - nieporuszalny, i wreszcie mobile - to, co jest lub mo|e by w ruchu; np. pocig jedzie, wykonuje czynno[; czym|e jest pocig w ruchu? Tym, co jest w ruchu, co si rusza - ruchadBem; ruch jest czynno[ci, zaktualizowaniem ruchadBa: motus est actus mobilis. Dzi[ jzyk polski nie ma wyrazu na BaciDskie mobile; stara polszczyzna miaBa. I tak Linde (1859): ruchadBo, rucho, ruchawi. 0rgelbrandt dodaje oprócz nich jeszcze: ruchacz, ruchawiec; Doroszewski (1965) ma: ruchadBo (ale ju| w zaw|onym znaczeniu), rucho, ruchomo[; w potocznym jednak jzyku nikt nie bierze tych wyra|eD w sensie: to, co jest lub mo|e by w ruchu. WybraBem ruchadBo. Patrz z. 10, 4 na 2, /93/. t. 1 oraz t. 26, str. 357 /158/. Ruch jest aktem (ziszczeniem, aktualizacj) ruchadBa; ma si wic do niego tak, jak si ma strona urzeczywistniajca do strony mo|no[ciowej, a wic jak si ma rzeczywisto[ do mo|no[ci. /119/ a. 4 na 3. Ów oderwany czBowiek, wedBug Platona, to idea czBowieka, majca byt samoistny w oderwaniu od konkretnego, jednostkowego czBowieka; ona tylko jest prawdziwym czBowiekiem; ka|da poszczególna jednostka ludzka ma tylko udziaB w tej|e idei i jakowe[ do niej podobieDstwo. Patrz z. 6 a. 4, t. 1; z. 79, 3, odp.; z. 84, 1-6, t. 6. 118 ZAGADNIENIE 19 /120/ a. 1. Nauk Ko[cioBa okre[liB Sobór WatykaDski I: "Ko[cióB wierzy i wyznaje, |e jest jeden Bóg prawdziwy i |ywy ... o nieskoDczonej my[li i woli oraz wszelkiej doskonaBosci" (D. 1782). /121/ a. 1, odp. W czBowieku czym innym jest wola, wBadza psychiczna duszy. która czsto jest w mo|no[ci, w spoczynku, a czym innym jej przejaw ,chcie, chcenie