They seem to make lots of good flash cms templates that has animation and sound.
Linki

an image

Upokorzenie smakuje tak samo w ustach każdego człowieka.

"  % % %-? % %< % >,.'?" ".- % %  % % " , W swoich wyj[ciowych formach, swym uksztaBtowaniu w nauk, w spBaszczeniu i uprzystpnieniu jej dla pospolitego rachowania historia jest ewidentn konsekwencj metafizyki. To za[ znaczy: dziejów Bycia, Bycia jako dziejów, przy czym Bycie i dzieje pozostaj w peBni skryte, a nawet wycofuj si w skryto[. Bycie jako wy-darzanie jest dziejami; to od tej strony trzeba okre[li ich istot, niezale|nie od wyobra|eD o stawaniu si i rozwoju, niezale|nie od historycznego rozwa|ania i wyja[niania. Dlatego istoty dziejów nie da si uchwyci tak|e wtedy, gdy, zamiast wychodzi od  podmiotu" historycznego (rozpoznajcego), kierujemy si na historyczny  obiekt" i przedmiot. Czym zatem powinien by przedmiot historii? Czy  historia obiektywna" jest celem nieosigalnym? W ogóle nie jest ona |adnym mo|liwym celem. Nie istnieje tak|e |adna historia  subiektywna". W istocie histo- 274. Byt i obrachunek 453 rii tkwi oparcie si na relacji podmiotowo-przedmiotowej; jest ona obiektywna, poniewa| jest subiektywna, i o ile jest obiektywna, musi by tak|e subiektywna; dlatego  sprzeczno[" midzy histori  subiektywn" a  obiektywn" nie ma w ogóle |adnego sensu. Wszelka historia koDczy si antropologiczno-psychologicznym biografizmem. 274. Byt i obrachunek Planowy obrachunek czyni byt coraz bardziej przedstawieniowym, dostpnym w ka|dym mo|liwym kontek[cie wyja[niajcym, tak mianowicie, |e te sposoby opanowywania ze swej strony Bcz si ze sob i dziaBaj skuteczniej, rozszerzajc byt w pozorn bezgraniczno[, lecz tylko pozorn wBa[nie. W rzeczywisto[ci za[ wraz z powikszajcym si zasigiem badania (historii w najszerszym sensie), dokonuje si przesunicia ogromu od tego, co podporzdkowane planowaniu, do samego planowania. I w okamgnieniu, poniewa| planowanie i obrachunek zogromniaBy, byt w caBo[ci zaczyna si kurczy.  Zwiat" staje si coraz mniejszy, nie tyle w sensie ilo[ciowym, co metafizycznym; byt jako bytujcy, tj. jako przedmiotowy, ostatecznie rozpuszcza si w opanowywalno[ci tak dalece, |e charakter bycia bytu niejako zanika i dokonuje si opuszczenie bytu przez bycie. Metafizyczne umniejszenie  [wiata" powoduje wydr|enie czBowieka. Odniesienie do bytu jako takiego traci w nim i wraz z nim wszelki cel, odniesienie jako zachowanie si czBowieka odnosi si jeszcze tylko do samego siebie i do planowo[ci dokonaD. Odczuwanie uczu odczuwa jeszcze tylko odczuwanie, samo uczucie staje si przedmiotem u|ywania.  Prze|ywanie" osiga skrajno[ swojej istoty, prze|ycia s prze|ywane. Zagubienie w bycie prze|ywa si jako zdolno[ przemiany  |ycia" w obrachowywalny wir pustego kr|enia wokóB samego siebie, dajc jej wiar jako  bliskiej |ycia". 454 VIII. Bycie rf.fr;y '  % v ' ." 275. Byt !""' '" "  % % Przechowywanie Bycia (dziejowo-wydarzaniowe przechowywanie). Dlaczego? Aby w bycie doj[ do prawdy, Bogowie s przestrojeni sob, Bycie za[ przygasa, nie gasnc. Lecz niebezpieczeDstwo