X

They seem to make lots of good flash cms templates that has animation and sound.
Linki

an image

Upokorzenie smakuje tak samo w ustach każdego człowieka.

I. Thomas and ~`. ~t~at~ieeki, Tiee Potish Peasant in Europa and America, . Chicago 1918, s. 1832 (za P. AtteBiB~der, op. eit:~ a. SO). i Z Skorny, Metody badet~ i-doitgka psycholopf~a, Wroc�aw I9~4, s. Ig# i past. ~ pff. J. Smesepa�sii, Dis bioQ~p�ieEhe Metieode. W: 8. i~~ig. Fiersg. Ho~h elreit Sodoiforschu~r~p. Stuttgart 1987, s. 587, (zs W. G~Eh, op: aft., s.`~. I ~,"~"""~~"~,~,~".~.-"."~",..,"~.m."..~"~,.,.~..".", ,*.4~""""",~",.....,R""., ........ .......... . nej przez doros�ych za~ niezb�dn� d�a d~ieeka': w talonym wilku bez wzgl�du na jego warunki osobiste" I". ~na:pvstanowi analiza do.* , kument~w r�wnie� ~a!' pedagogicxhyeh l4aclarfia~ad~wivv~y~h i', Analiz� dokument�w ma�e ~mf~c tak�e w ie y cy dydaktYczno-wychovv~awczej nauna~cieli' i okazywanych przez ~iicb akre~ionych tendencji do'zawy�ania lub zani�ania stopni sz~rl~y~; :przejawiania damokratycznej lub autokratycznej pcsiawy wt~c u�znl�ur; stawiania in visymaga~5 l~owy�e j lub ponf�e j pozionnu ich rea3n~Cch miwo�ci:-hak na 13'k�ad o czym� zg�a iuanym �wiadczy zamesta dw�jka pod wypracawa� . niem, kt�re zosta�o przekre�lone o~1 gury ~c~ do�u czerwo~ kresk�, ni� "drob�e ni~ios%ateczne" jako w3mk stanie poprawionych h��d�w przez nauczyciela i pe�en �yczliwo�ci dr~pisek ' do nfeudane j pracy klasowej: 1~m razerir-nie powiod�n::ci si�...'$. i PTiew�tpliwym miernikiem r�nych w�a�ciwo�ci p~chicznych i moto Tycznych jest analiza dokument�w ~le~Cyth do d�feci i m�odzie�y upo�ledzone jpod okna�lonyrn w�gi~dern. l~a' przyk�ad analiza rysuuk�rov dzieci g�uchych mo�e w pev~mym przyhajniej sio~tiu informcc~wa� a ty~n, jak ' dalece ro2wine�a sil u nich zdolno�c Xiost~ia wzrokowego wesz z jednoczesn�, utrat� bieg�o�ci w procesie mavvy. ~ przypadku za� dzid kalekich analiza taka umo�liwia pt~znanfe sposobu, w jaki one widz� 3 wy� obra�aj� siebie. Rysunki natomiast dzieci umy~mwo ap�nionycH uzupe�- 4 L niaj� -- w wyniku ich analizy -- rozul�aty bada�, ckskcmane-wobec nich �a pomoc� innych technik badawczych. Ponadto . analiza rysunk�w dxiedi i m�odzimy -- bez wzgl�du na rodna j ich upo�ledzenia -~-~ .stanowi ez~tg punkt wyj�ccia dla poaaawania ich trosk, potrzeb, l�k�w it nadziei. Pod~abnie r�wme� takie wytwory dzia�ania; jak prace kon$trt~keyjiie lub wy ~' I pracawar~a ` og� przyezzyni� sic niema�o do razpo�nania wiciu cech psp= chomt~oryeznych ' pomnianych v~yrej dxieei i m�odzie�y, ro tym r�wnica , ich deficyt�w rozwojowych; . j~ a~;~`~ braki w funkcjonowaxriu analizator�w s�uchowych lub ywarakowych, a tak�e nierzadko p~ces�w k~~jnYch "~ W zwi�zku z powy�szym warto wspomrrie� je~e o tym, �e analiza zeszyt~tw lab pr�bek pisana mo�e u�atwi� wykrycie r�aego rodzaju trud no�eit s~ pisaniu; przejawiaj�ce si� w ilo�ci i jako�ci pope~nianych b�ed~w tub w g3eznej postaci pisma ". Analiza taka mo�e r�wnie� umo�liwi� i : -:.~..,.r r N. Fist~T�gfewicz, Nieznofni ch�apcyy. Tppr Piadye~o~iat PsYeh~e7 w dst~e sxlc~t~te~, Warszawa 188, s. iV. ~i por: T. Wujek, w~kurzystanie dokumeat�aO, op~ cit., s. tli - E:7. ~ N. Han-iigfewicz, i~Tfezr~i ch�opcy, op. cit, : d0. la H. Suhrweier, Beur~e~lsa~ peaeh�dipter K�nder, l~ il76, s. 85. ia H. Nartowska, Metody cwane m bada~s dzieci pode7rzdh o a~�~~rra~iia E *ozwoju psllchoruchotrego: w: Materiai� ao ,we~ecseris psy~da, ~r~a stom zi;~ op. cii, $. 461. 234 _ . dosta~czenie,pe,~~nyclana temat rozwoju mowy i my�lenia u dzieci _- i m�odzie�y ta. � Poza mim ~' zakresem problem�w, jakie � by� przediote~ gna- lizy dokument�w, zd~.raa si� . :- i� p o x w a 1 a e n a n a p o d e j rn o- w.anie zagadnie�; kt�re trudno padda� lxadarivom przy zastosowaniu Winnych mefod lub technik- ba- d a w c z y c h. Dotypzy to zw�aszcza stosunku do ~ Pr, kt�ry przejawi� si� mo�e w staranno�ci, do~�~adna�ci, z~r�cxno�ci,-~ste~yozi zaroi- �owaniu do porz�dku oraz ~v ~p~ohie dzia�a�, kt�re s� ~rzeciwwstawne do ~_ wy~rnienfon~rch poprzednio ~eeh. Z pomoc� analizy de3tument�w mo�na niekiedy t~ �bada� bardzi�j ~szeehstronne --- zli� psy u�yciu pozasta- ~. �ych- sposob�v~r bada� = niekt�re przynajmniej. ~dolna�ci, w tyczy sz~ze- g�lnie xdalno�ci, : graficzne; spostrzegawcao�� i wystb~a~ni� przestrzenn�. _ Podstaw� dla takiej analizy- � Pxzede wszystkim grace k�nstrukcyjne i rysunki ~e. Ze wspomnianego powy�e j powodu $tosav~ra� j� moina tak�e a w�wczas; gdy bada~Ge danegcz problemu i�n~mi ~eehnikami badawczymi a je si� �upe�rtie nieekonomiczne lub tylko cz�~iowp mo�liwe. j - ~ Analiza ;dokument�w _ jednak p o n2 a g a p r z e d e w s z~ y s t k i m w uzuge�r~ianiu_ materia�u badawczego, uzyskanevgo � za p(c)m@c� inngch metod i technik badaw�zych

Drogi uĚźytkowniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.

 Tak, zgadzam się na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerĂłw w celu dopasowania treści do moich potrzeb. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

 Tak, zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerĂłw w celu personalizowania wyświetlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych treści marketingowych. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać poprzez opcję: "Twoje zgody", dostępnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usunięcie "cookies" w swojej przeglądarce dla powyżej strony, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.